Honda Concept C
تاريخ : برچسب:, | 16:3 | نویسنده : alireza

در نمایشگاه پکن، هوندا از یک سدان کانسپت اندازه متوسط پرده برداری خواهد کرد که احتمالا در سال 2013 به تولید هم خواهد رسید. بنابراین میزان جلب توجه این خودرو برای تصمیم گیری در مورد سرنوشت آن مهم می باشد.

Honda Concept C

Honda Concept C

کانسپت C از طرحی تهاجمی برخوردار است که با انواع خطوط و منحنی ها در جای جای بدنه، چهره ای خشن به خود گرفته است. گفته می شود این طراحی از تصویر یک اژدهای چینی الگو گرفته است. به هر حال به نظر می رسد این خودرو با اولویت بازار چین طراحی شده و سلیقه های مشتریان این بازار نیز برای ساخت آن و طراحی آن موثر بوده اند.

شباهت چراغهای عقب این ماشین با BYD Qin هم که چند روز قبل معرفی کردیم، باعث تعجب است. شاید هم این سبک و مد جدید سال 2012 باشد که از آن بیخبریم!

Honda Concept C

Honda Concept C

از نکات جالب در چهره این ماشین چراغهای جلو و عقب آن به شکل C است که ممکن است نامگذاری آن نیز بر همین اساس صورت گرفته باشد. هواکشهای بزرگ جلوی خودرو و چراغهای نواری LED بالای چراغهای اصلی و سطح منحنی و بدون شکست سقف از نکات جالب این خودرو می باشند. احتمال می دهیم که قوای حرکتی و یا پلاتفرم آن با نسل آینده هوندا آکورد نیز مشترک باشد. گرچه هنوز اطلاعاتی در این زمینه منتشر نشده است.

Honda Concept C

Honda Concept C


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: